Felhasználási feltételek

 

Vállalat

...............

......................

................................m

nevű webáruházat működtet

www.divatparafa.hu, a továbbiakban E-shop vagy Közvetítő

az eladó a Martina Tomková cég, amelynek székhelye: Žabeň 84, 739 25.

ID: 75591294

Az eladó e-mail címe és elérhetősége: info@divatparafa.hu / +420 777 606 640

 

Elhatárolás feltételeket

Webhelyek Oldalak val vel megérti web Alkalmazás operátor E-shop, Melyik tudsz Kilátás web böngésző tovább cím www.divatparafa.hu , mely működik Eladó.

E-shop E -shop : a Weboldalon webáruházat üzemeltető személy , aki a hatályos jogszabályok szerint vállalkozó ;

Közvetítő jelen feltételek alkalmazásában olyan e -áruházat jelent , amely az Eladóval az áruk adásvételi szerződésének megkötését közvetíti az Oldal felhasználói számára , ezért nem minősül közvetlen eladónak;

A közvetítő a cég

Pavel Skotnica

Kulturális 1757

75661 Rožnov pod Radhoštěm

Eladó - az eladó a Martina Tomková cég , Žabeň 84, 739 25, azonosítószám: 75591294.

Vevő az a Felhasználó , aki árut rendelt az Eladótól a Közvetítő Oldalon keresztül

Fogyasztó minden olyan vásárló , aki a vonatkozó jogszabályok értelmében fogyasztóvédelemben részesül

Felhasználó bárki , aki az E- shop vagy a fent meghatározott Eladó Weboldalát használja ;

Felhasználói fiók az E-shop adminisztrátora által létrehozott webes felület , amely egyértelműen meghatározza a jogosult felhasználót és munkakörnyezetét , és amelyet a felhasználó által választott jelszó véd ;

Webes felület intézkedéscsomag , amelyek bizonyos szempontból korlátozzák a Felhasználó funkcionalitását és lehetőségeit az E- shop webalkalmazáson belül ;

Személyes adatok a személyes adatok védelméről szóló törvény által védett Felhasználói adatok

Felhasználói adatok a Felhasználóra vonatkozó minden adat , beleértve a személyes adatokat és egyéb, különösen az üzleti tranzakcióinak történetével és a vásárlási preferenciákkal kapcsolatos adatokat .

Áruk olyan termékek és /vagy szolgáltatások , amelyeket az E - shop a Vásárlók nem meghatározott köre számára kínál megvásárlásra ezen a weboldalon keresztül .

 

Művészet. ÉS

Bevezető rendelkezések

Jelen feltételek a www.divatparafa.hu internetes áruházon (a továbbiakban: Online áruház) keresztül távolról kötött adásvételi szerződésekre vonatkoznak, amellyel a Vásárló a megrendelés elküldésével kijelenti, hogy megismerte a jelen feltételeket. valamint a feltételek és a követelések feltételei, és teljes mértékben megértették azok tartalmát.

Ezek a feltételek az adásvételi szerződés szerves részét képezik, és az adásvételi szerződés mindkét felére kötelezőek.

Távolról kötött adásvételi szerződés az Eladó és a fogyasztó Vásárló között az áruk és szolgáltatások postai megrendelés útján történő, kizárólag kommunikációs eszközökön, különösen interneten, telefonon és e-mailen keresztül történő értékesítésére kötött szerződés. a továbbiakban: adásvételi szerződés).

Az adásvételi szerződésre elsősorban a 102/2014. törvény 40. sz., távollevők között kötött szerződés vagy az eladó üzlethelyiségén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során történő fogyasztóvédelemről, valamint egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: törvény) 40. sz. /1964 Coll. A módosított Polgári Törvénykönyv, valamint a megkötésük és végrehajtásuk részleteire irányadó jelen feltételek. Ha a vevő vállalkozási tevékenységgel összefüggésben vásárol (jogi személy), az adásvételi szerződésre elsősorban az 513/1991. Kereskedelmi törvénykönyv a módosításokkal és jelen feltételekkel.

Az eladó Martina Tomková, Žabeň 84, 739 25, azonosítószám: 75591294 (a továbbiakban: "Eladó"),

Az Eladó webáruházzal kapcsolatos elérhetőségei:

Elérhetőségi telefonszám: +420 777 606 640

Email: info@divatparafa.hu

  

Az Eladó jogosult szolgáltatásokat/árut (amely magában foglalja a Vevővel való kommunikációt, számlázást, a szolgáltatás elküldését stb.) a Webáruházon keresztül (használatával) értékesíteni.

Vevő az oldal felhasználóját jelenti, ill az oldal minden látogatója, aki megrendelést adott le a Webáruházon keresztül (a továbbiakban: „Vásárló”). A Vevő az Eladóval való elektronikus kommunikációt elsősorban az internetes áruházon, telefonon és e-mailen keresztül fogadja el. Ha a Vevő vállalkozási tevékenységhez (jogi személyhez) kapcsolódóan vásárol, akkor a cég nevét, telephelyét, székhelyét, személyi igazolványát, esetleg adószámát is megadja.

Szolgáltatásnak/terméknek minősül minden, az Online Áruházban közzétett termék.

A relevánsak felügyelők szervek védelem Fogyasztók vannak: cseh kereskedelmi ellenőrzés, kapcsolatba lépni: www.coi.cz , Hivatal számára védelem személyes adat, kapcsolatba lépni. www.uoou.cz , Üzleti hatóság;

Művészet. II

Termék- és árinformáció

 

Előfordulhat, hogy az áru színmegjelenítése nem felel meg pontosan a valóságnak a számítógépes kijelzőegységek pontatlansága miatt.

A Webáruház katalógusában szereplő áruk ára végleges. Az ár nem tartalmazza az áruk szállításával és szállításával, illetve egyéb választható szolgáltatásokkal kapcsolatos költségeket. Az áruk kiszállításával kapcsolatos költségek és az egyéb választható szolgáltatások költségei a megrendelés létrehozásakor kerülnek feltüntetésre, és automatikusan hozzáadódnak az áru vételárához. Az eladó nem ÁFA-fizető.

Valamennyi akció a készlet erejéig érvényes, kivéve, ha egy adott terméknél másként van feltüntetve, vagy az akció lejáratáig.

Művészet. III

Árurendelés

A vásárló kijelenti, hogy a megrendelés elküldésével elfogadja az áru árát, a webáruház feltételeit.

A megrendelés elküldését követően a Vevő az áru megrendelésekor megadott e-mail címére visszaigazoló e-mailt küld, amellyel Eladó visszaigazolja a megrendelés feldolgozásra történő felvételét. A megrendeléssel kapcsolatos minden egyéb információt és dokumentumot a megadott e-mail címre küldünk a Vevőnek, így különösen: a Vevő számlázási adatait, az áru szállítási címét, az áru specifikációját, a megrendelt áru mennyiségét. és az áru ebből eredő ára.

A megrendelés visszaigazolásakor kerül meghatározásra a megrendelt áru teljes ára és a várható szállítási határidő.

A megrendelés végleges feladása előtt az Eladó javasolja a Vevőnek, hogy éljen a lehetőséggel a teljes megrendelés alapos vizsgálatára, és tanulmányozza át részletesen a jelen üzletszabályzatot és reklamációt.

 

Művészet. IV

Az adásvételi szerződés megkötésének módja

 

Az adásvételi szerződés az adásvételi szerződés megkötésére irányuló javaslat Vevő általi kötelező érvényű elfogadásával jön létre a következő formában:

a Vevő e-mail üzeneteit, amelyeket az Eladónak küldött az info@divatparafa.hu címre

a vevő által az Eladó webáruházában kitöltött és elküldött űrlapot,

telefonos megrendeléseket.

A megrendelés kötelező érvényű elfogadása az Eladó e-mailben/telefonon küldött visszaigazolása a Vevőnek a megrendelés elfogadásáról a megrendelés előzetes elfogadását követően, a Vevő által kért áru elérhetőségének és szállítási dátumának ellenőrzését követően, pl. megrendelés visszaigazolása". Nem minősül kötelező erejű megrendelés elfogadásának az automatikusan végrehajtott megrendelés elfogadásáról szóló értesítés, amelyet a vásárló a megrendelés elküldését követően azonnal megkap e-mail címére; ez az értesítés csak tájékoztató jellegű, hogy értesítse a vásárlót a megrendelés átvételéről.

A megrendelés kötelező érvényű elfogadása tartalmazza az adásvételi szerződés tárgyát képező áru nevére és specifikációjára vonatkozó információkat, valamint az áruk és/vagy egyéb szolgáltatások árára vonatkozó információkat, a megnevezést és a a Vevő, ill az áru kiszállításának címét, az árunak a Vevő részére az áru megbeszélt szállítási helyére történő szállításának módját, az Eladó adatait, esetleg egyéb információkat.

Az adásvételi szerződés megváltoztatása, felmondása vagy kiegészítése csak a Vevő és az Eladó közös megegyezése alapján lehetséges, hacsak jogszabály vagy más általánosan kötelező jogszabály másként nem rendelkezik.

Szükség esetén a Vevő megrendelésével kapcsolatos minden további információ elküldhető a Vevő e-mail címére.

 

Művészet. BAN BEN

A szerződő felek kötelezettségei

Az eladó vállalja, hogy szállít:

Az áru típusa és mennyisége a vételárban és a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételek szerint, kivéve a nyilvánvaló hibákat, az áru árának jelentős változása vagy az áru elérhetetlensége esetén.

Megfelelően becsomagolt áruk a szállítás közbeni sérülések elkerülése érdekében.

Vevő részére az elfogadásához és felhasználásához szükséges írásos vagy elektronikus formátumú dokumentumokat.

 

Az eladó nem vállal felelősséget:

Az áru kézbesítésének késése a címzett hibásan megadott címe miatt.

Bármilyen áruszállítási elmaradás, amely előre nem látható akadályok miatt következett be.

 

A vevő vállalja:

A megrendelt árut vegye át, ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét, és azonnal jelezze a meghibásodást.

Fizesse ki az áru vételárát a megrendelés elküldésének napján érvényes fizetési feltételekben és összegben.

Ne sértse meg az Eladó jó üzleti nevét.

 

Művészet. VI

Elállás az adásvételi szerződéstől

 

A fogyasztó vevő jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni a 102/2014. az áru átvételétől számított 14 napon belül. Abban az esetben, ha az árut egy megrendelésen belül külön szállították, az elállási határidő az utoljára leszállított áru átvételekor jár le. A szerződéstől való elálláshoz szükséges dokumentumok/áruk küldésének címe: Martina Tomková, Žabeň, 739 25, Žabeň ., info@divatparafa.hu

törvény 7. § (6) bekezdésével összhangban a 102/2014. A vevő nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:

 

olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően sérült,

a fogyasztó speciális igényei szerint készült áruk, méretre készített áruk vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk (rendelésre készült áruk) értékesítése,

gyors minőségromlásnak vagy minőségromlásnak kitett áruk értékesítése,

olyan sürgős javítások vagy karbantartások elvégzése, amelyek elvégzésére a fogyasztó kifejezetten kérte az eladót,

elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő szolgáltatása, ha annak nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát,

időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződésen alapuló értékesítést és a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,

védőcsomagolásban árusított hangfelvételek, videofelvételek, audio-vizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó ezt a csomagolást kibontotta.

Az áru átvételét követően a vevőnek jogában áll az árut a szerződéstől való elállási határidőn belül kicsomagolni az áru tulajdonságainak és működőképességének megállapítása érdekében. Az előző mondatban foglalt feltétellel kölcsönösen összefüggésben csak olyan árut lehet visszaküldeni, amely:

eredeti állapotban van,

nincs rajta kopás nyoma,

sértetlen

teljes (tartozékokkal, utasításokkal stb.).

A Vevő köteles a szerződéstől való elállási jogát gyakorolni írásban, papíron vagy elektronikus formában az Eladó e-mail címére, vagy az Eladó honlapján elérhető kitöltött formanyomtatvány és a megrendelés visszaigazolásának melléklete elküldésével. . A szerződéstől való elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha az elállási nyilatkozatot legkésőbb a határidő utolsó napjáig elküldték.

A Vevő köteles az árut az Eladó címére visszaküldeni, legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül. Javasoljuk, hogy a Vevő saját használatra készítsen másolatot az adóbizonylatról (számla), és küldje el az árut ajánlott levélben és biztosított küldeményként. Utánvéttel küldeni nem alkalmas, ilyen árut nem fogadunk el.

A vevő köteles a csomaghoz csatolni azt az adóbizonylatot (számlát), komplett tartozékokkal, dokumentációval, csomagolással stb., amelyet átadott neki. Az áru visszaküldésének határideje betartottnak minősül, ha az árut legkésőbb a határidő utolsó napján átadták szállításra.

Az áru visszaküldésével kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. A rendelkezésre álló információk szerint ezeknek a költségeknek a várható becslése az áru méretétől, súlyától, az áru visszaküldésének távolságától és attól függ, hogy a vevő által választott fuvarozó milyen áron nyújtja szolgáltatásait körülbelül 4,00 euró értékben.

Az eladó vállalja, hogy a vételárat legkésőbb 14 napon belül visszaküldi. A fizetés a Vevő által a fizetéshez használt módon történik, kivéve, ha más fizetési módban állapodtak meg. A megvásárolt áru ellenértékének kifizetése csak a visszaküldött áru Eladó címére történő visszaszállításakor, vagy az áru visszaküldését igazoló okmány bemutatása esetén történik, attól függően, hogy melyik következik be előbb. A szerződéstől való jogosulatlan elállás esetén az árut a Vevő költségére visszaküldjük.

A jogszabály szerint a Vevő által megrendelt küldemény átvételének elmulasztása nem tekinthető érvényes szerződéstől való elállásnak. Minden vitát bíróságon rendeznek, a Cseh Köztársaság területén hatályos jogszabályoknak megfelelően.

Abban az esetben, ha a Vevő a jelen feltételekben foglalt fenti kötelezettségeinek valamelyikét nem teljesíti, a szerződéstől való elállás nem érvényes és nem hatályos, és az Eladó nem köteles a jelen feltételek alapján minden bizonyíthatóan kifizetett összeget visszaküldeni a Vevőnek. , és ezzel egyidejűleg jogosult az áru Vásárló részére történő visszaküldésével kapcsolatos költségek megtérítésére.

Az a vevő, aki vállalkozási tevékenység keretében vásárol, az adásvételi szerződéstől csak az 513/1991. Kereskedelmi törvénykönyv.

Művészet. VII

Fizetési feltételek

 

Az online áruház az alábbi fizetési lehetőségeket kínálja:

Utánvét – A leggyakoribb fizetési mód, amikor a Vevő a megrendelést közvetlenül a futárnak fizeti ki.

Átutalással / befizetéssel az Eladó bankszámlájára - Fizetés befizetéssel / átutalással az Eladó bankszámlájára. A rendelési szám változó szimbólumként szolgál. .

Az egy rendelésen belül megrendelt áruk kiszállításának ára független a megrendelt darabszámtól.

A vételár nem fizethető semmilyen jogi személy által kibocsátott utalvánnyal vagy csekkel.

Az adóbizonylat (számla) a Vevő e-mail címére kerül megküldésre, vagy kiszállításkor a termék csomagolásába kerül. A kiküldött elektronikus számlák PDF formátumban, tartalomváltozás ellen védettek és megfelelnek az adóbizonylat összes követelményének.

Az áru a teljes fizetésig és az átvételig az eladó tulajdonát képezi, de a kárveszély az áru vevő általi átvételével átszáll.

 

Művészet. VIII

Szállítási feltételek

 

A szállítási határidő a megrendelés leadásának napjával, utánvétes fizetés esetén, illetve a fizetés bankszámlára történő beérkezésének napjával kezdődik.

Az áruk szokásos elérhetősége változhat, és az Eladó nem garantálja a kínált áru azonnali elérhetőségét.

Eladó vállalja, hogy eltérő megállapodás hiányában az árut haladéktalanul (általában a rendelés visszaigazolásától számított 2 munkanapon belül), de legkésőbb a megrendelés teljesítését követő 10 munkanapon belül a Vevő részére átadja, kivéve, ha hosszabb időre van szükség. az áruhoz van megadva. Ha az áru raktáron van, a lehető leghamarabb kiszállítjuk.

A szállítási határidők meghosszabbodnak az Eladónak fel nem róható váratlan körülmények, például váratlan vis maior, fogadások és egyéb, az Eladó hatáskörén kívül eső akadályok esetén.

Ha több áru van a rendelésben, és ezek egy része nincs raktáron, úgy az Eladó erről a Vásárlót tájékoztatja részszállítási lehetőséggel. Ez akkor is érvényes, ha csak egy termék van a rendelésben.

A vevő köteles az árut a küldemény kézbesítését követően haladéktalanul teljesen kicsomagolni és ellenőrizni, hogy nincs-e rajta mechanikai sérülés. A szállítmány mechanikai sérülése vagy hiányossága esetén az Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy e-mailben vagy telefonon haladéktalanul értesíti Eladót, és a fuvarozóval ún.

A vevő köteles együttműködni az áru problémamentes átvétele érdekében. Ha a Vevő ezt nem teszi meg, és az árut az Eladó költségére visszaküldi a Vevőhöz való többszöri meghiúsulás miatt, az Eladó jogosult a Vevőnek okozott kár megtérítésére a sikertelen kézbesítési kísérlet tényleges költségeinek mértékében. az árukról.

A Vevő köteles az árut azon a helyen és időpontban átvenni, ahol az Eladó vagy képviselője az áru kiszállítására feljogosított és a Vevő az adásvételi szerződésben megállapodott, vagy más módon az áru kiszállítását megelőzően.

Áru kiszállítás ára:

Kiszállítás Csehországon belül

Posta 65 CZK - szokásos szállítási idő 1-2 munkanap

Postai kézbesítés 130 CZK címre - szokásos szállítási idő 1-3 munkanap

Szállítás Szlovákiába

Postai rendelés 110 CZK - a szokásos szállítási idő 1-2 munkanap

Postai kézbesítés 140 CZK címre - szokásos szállítási idő 1-3 munkanap

 

 

Művészet. IX

Panaszkezelési eljárás

 

A vevő igényét írásban az Eladó címére ( Martina Tomková, Žabeň, 739 25, Žabeň ) vagy e-mailben az info@divatparafa.hu e-mail címre nyújtja be a törvényben meghatározott 24 hónapos jótállási időn belül, vagy ha az eladott terméken, csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon lejárati idő van feltüntetve. A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor a megrendelés a szállítmányozó cégtől vagy közvetlenül az eladótól megérkezik.

A Vevő reklamáció esetén köteles az eredeti adóbizonylatot (számlát) a reklamált áruval együtt eljuttatni az Eladónak. Az Eladó a Vevő által utánvéttel küldött reklamált árut nem fogadja el. Az árut megfelelően be kell csomagolni, hogy az áru ne sérüljön meg a szállítás során, és javasoljuk az áru ajánlott küldeményként történő feladását és biztosított küldeményként.

A vásárló a reklamáció során köteles a valóságnak megfelelõen közölni minden szükséges információt, így különösen az áru hibájának típusát és mértékét pontosan feltüntetni. A Vevő köteles ezeket a hibákat egyértelműen lefényképezni, és elküldeni a fent megjelölt e-mail címre.

Az Eladó felelősséggel tartozik az eladott árun a Vevő általi átvételkor észlelt hibákért, valamint az áru jótállási időn belüli átvétele és használata után fellépő hibákért.

Az eladó nem vállal felelősséget különösen a következő használatból eredő hibákért: mechanikai sérülés, elkerülhetetlen esemény (természeti katasztrófa, nem megfelelő kezelés), a használati utasítás és a szokásos használati mód megsértése, különleges esetekben, ha ez a dolog természetéből és illetéktelen személy – ideértve a felhasználót is – beavatkozása, esetleg más szakszerűtlen beavatkozással, az árut olyan körülmények között használva, amelyek nem felelnek meg annak páratartalmának, az áru természetes környezetének kémiai és mechanikai hatásainak, figyelmen kívül hagyásával az áru gondozása és karbantartása (letöltés: Karbantartási Útmutató és Útmutató), az áru túlzott terhelése, az áru dokumentációban meghatározott feltételek, általános elvek, műszaki szabványok vagy biztonsági előírások megsértésével történő felhasználása vagy egyéb megsértése a garanciális feltételeket.

Az eladó a reklamáció rendezésének módját haladéktalanul, összetett esetekben a reklamáció benyújtásától számított 3 munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges legkésőbb a követelés benyújtásától számított 30 nap, majd a követelést a követelés benyújtásától számított 30 napnál nem hosszabb határidőn belül rendezi. Az eladó köteles írásos dokumentumot kiállítani a követelés rendezéséről legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül.

A termék megvásárlásától számított 12 hónapon belüli reklamáció esetén az Eladó a reklamációt annak elutasításával csak szakmai elbírálás alapján tudja rendezni. Ha az Eladó a termék vásárlásától számított 12 hónapon belüli reklamációt elutasítja, köteles a Vásárlót tájékoztatni arról, hogy kinek küldheti el a terméket szakértői értékelésre. Az igények kezelése szempontjából a szakértői értékelés magában foglalja a felhatalmazott vagy a gyártó által garanciális javítások elvégzésére felhatalmazott személy véleményét. Amennyiben a terméket meghatározott személy részére szakértői értékelésre küldik, a szakértői értékelés költségei, valamint minden egyéb kapcsolódó, célzottan felmerült költség az Eladót terheli, függetlenül a szakértői értékelés eredményétől.

Elhárítható hiba esetén a Vevőnek joga van azt ingyenesen, időben és szakszerűen eltávolíttatni. A hiba elhárításának módjáról az Eladó dönt, és köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. Olyan hiba esetén, amely nem távolítható el, és amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű, mint hibamentes használatát, a Vevőnek jogában áll a terméket kicserélni, vagy elállni az adásvételi szerződéstől. Ugyanilyen jogok illetik meg a Vevőt, ha a hibák eltávolíthatók, ha azonban a Vevő a hiba kijavítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket. A javítás utáni meghibásodás újbóli fellépésének minősül, ha ugyanaz a hiba, amelyet a jótállási idő alatt legalább kétszer elhárítottak, újra fellép. Nagyobb számú hibáról akkor beszélünk, ha az árunak egyidejűleg legalább három eltávolítható hibája van, miközben ezek mindegyike akadályozza az áru rendeltetésszerű használatát. A Vevő a hiba elhárítása helyett kérheti az Áru kicserélését, vagy ha a hiba csak az Áru egy részét érinti, akkor ennek az alkatrésznek a kicserélését, feltéve, hogy ez az Eladó számára az árból kifolyólag ésszerűtlen költségekkel nem jár. az Árukról vagy a hiba súlyosságáról. Javíthatatlan hiba esetén, amely azonban nem akadályozza az áru rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek joga van az áru árából ésszerű árengedményre.

Ha a Vevőnek joga van az Árut kicserélni vagy elállni a szerződéstől, a Vevő feladata, hogy ezen jogok közül melyiket gyakorolja. Ha azonban e jogok valamelyikét választja, ezt a választást nem módosíthatja egyoldalúan.

Az eladó köteles a panaszt kezelni és a reklamációs eljárást az alábbi módok valamelyikén megszüntetni:

javított áruk átadása,

árucserével,

az áru vételárának visszaküldésével,

az áru árából ésszerű engedmény megfizetésével,

írásbeli felhívás az Eladó által meghatározott teljesítés átvételére,

az áruigény indokolt elutasítása.  

Művészet. x

Személyes adatok védelme és feldolgozása

 

Az eladó a vásárló személyes adatait kizárólag a weboldalon való regisztráció, hírek fogadása (hírlevél küldése), egymással való kapcsolatfelvétel (kérések és kérdések kezelése), cookie-k feldolgozása (beleértve a Google Analytics), a vásárlással kapcsolatos elégedettségi felmérés küldése céljából kezeli. a heureka.sk portálról pontokat gyűjt a vásárláshoz és az adásvételi szerződés megkötéséhez, valamint az adásvételi szerződésből eredő Vevővel szembeni kötelezettségeinek teljesítéséhez az új 18/2018. a személyes adatok védelméről és egyes törvények változásáról, különös tekintettel a számla/adó bizonylat kiállítására, a Vevővel való kapcsolatfelvételre a megrendelésének feldolgozásával, a megrendelt áru fuvarozó cég általi kiszállításával, bármilyen igény vagy visszaküldéssel kapcsolatban a felek közötti szükséges kommunikáció.

Az eladó kijelenti, hogy a személyes adatokat a jó erkölcsnek megfelelően kezeli, és úgy jár el, hogy az ne legyen ellentétes a személyes adatok védelméről szóló törvényben vagy más általánosan kötelező érvényű jogszabályokkal, és azokat kijátszani sem fogja. Az Eladó kijelenti, hogy az érintett hozzájárulását nem fogja kikényszeríteni, az kizárólag a Vevő önkéntességén alapul.

Eladó a vásárlással összefüggésben a Vevő személyes adatait a következők erejéig kezeli: név, vezetéknév, e-mail cím, számlázási cím / szállítási cím, irányítószám, elérhetőségi telefonszám, cégnév, székhely, azonosító szám, ÁFA szám / ÁFA szám.

A Vevő az Eladónak az 1. pont szerinti adatkezeléshez hozzájárulását legfeljebb 10 évre adja meg, kivéve a regisztrációs célokat, ahol a Vevő a felhasználói fiók használatának időtartamára, majd legfeljebb 5 év és hozzájárulás a hírek fogadásához, ahol a Vevő 5 évre ad hozzájárulást. A Vevő a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását írásban, szóban telefonon vagy elektronikus úton bármikor visszavonhatja. A személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulás visszavonásának kézhezvételét követően az Eladó gondoskodik az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok zárolásáról és szükségtelen késedelem nélküli selejtezéséről.

Az eladó a vevő személyes adatait nem adja meg, nem teszi közzé, nem teszi hozzáférhetővé más jogalany számára, kivéve a szállítási szolgáltatást, a könyvelő céget, az állami hatóságokat, a Google-t (Cookie-k - Google Analytics, IP-cím), a heureka.sk portált üzemeltető cég, a webtárhely üzemeltető és a bank, amellyel a megrendelés helyes lebonyolításához és a jogszabályi kötelezettségek teljesítéséhez együttműködés szükséges.

A vásárló kérheti személyes adatainak megváltoztatását, helyesbítését, kezelésének korlátozását, selejtezését, törlését, tájékoztatást, illetve írásban vagy e-mailben tiltakozhat az adatkezelés ellen az info@divatparafa.hu e-mail címen.

Az online áruház sütiket használ:

a kosár megfelelő működését, hogy a Vevő a lehető legegyszerűbben teljesítse megrendelését

A Google Analytics

a bejelentkezési adatok emlékezése

oldalunk legjobb adaptálása a Vevő igényeihez a forgalom, az oldalon való mozgás és a használt funkciók figyelésének köszönhetően

a szerver teljesítményének mérése és az internetes áruház hosztolása

 

Művészet. XI.
Fogyasztói viták rendezése az európai RSO platformon keresztül

Ha a vevő nincs megelégedve azzal, ahogyan az eladó panaszát kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette jogait, a vevőnek jogában áll az eladóhoz fordulni helyesbítési kérelemmel. Ha az eladó a vevő kérelmére az előző mondatban foglaltaknak megfelelően nemleges választ ad, vagy a megkeresésre a vevő általi elküldéstől számított 30 napon belül nem válaszol, az ügyfélnek jogában áll alternatív vita kezdeményezésére javaslatot tenni. törvény 12. §-ában foglaltak szerinti határozatot a 391/2015. a fogyasztói jogviták alternatív megoldásáról és egyes törvények módosításáról. Ugyanígy az Eladónak a Vevővel szembeni követelései az európai platformon keresztül érvényesíthetők. Az eladóval fennálló fogyasztói jogviták alternatív megoldására illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet vagy más, a Cseh Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési jogalanyok listáján bejegyzett illetékes jogi személy (a lista elérhető a http ://www.mhsr.sk/); az ügyfélnek jogában áll megválasztani, hogy a felsorolt alternatív vitarendezési szervek közül melyikhez forduljon. Az ügyfél a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen elérhető online vitarendezési platformon javaslatot tehet fogyasztói vitája alternatív megoldására.

Művészet. XII.
Záró rendelkezések

 

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy jelen üzleti feltételeket a Vevő előzetes értesítése nélkül megváltoztassa. A feltételek vagy a reklamációs feltételek megváltozása esetén a teljes vásárlási folyamatra a megrendelés Vevő általi elküldésekor érvényes és az Eladó honlapján elérhető feltételek az irányadók.

A reklamációs eljárás jelen feltételek szerves részét képezi.

A megrendelés elküldésével a Vevő elolvasta az üzleti feltételeket és a reklamációs feltételeket, és megértette azok szövegét.

Jelen feltételek, beleértve azok szerves részét is, 2023. június 1-jén lépnek hatályba és lépnek hatályba

Jelen feltételek és reklamációs feltételek a vevővel szemben az adásvételi szerződés megkötésével lépnek hatályba.

Az adásvételi szerződés megköthető szlovák nyelven vagy más nyelveken is, amennyiben ez nem ok a megkötésének lehetetlenségére.

 

Az árut ne küldje vissza utánvéttel, nem fogadható el!

A reklamációs űrlap pdf formátumban innen tölthető le.

A szerződéstől való elállási nyilatkozat pdf formátumban innen tölthető le.

Ha az árut átutalással vagy bankkártyával fizették ki, mindig tüntesse fel a visszatérítés számlaszámát.

 

 

 

 

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website